Sunday, January 9, 2011

Jõululuuletus #1

Aeg muutub aastatega
Rando Selbak
24. detsember 2009

Aeg muutub aastatega, hajub päevadega ja kaob hetkega
Ma ei ole enam see, kes olin varem
ma ei näe enam elu nii, kui varem
Aga ehk ei peagi nägema elu nii nagu varem
ehk ei peagi tajuma aega nii kui varem
ehk ei peagi jääma selleks kes olin varem,
vaid nägema uut, tajuma uut ja olema uus
uues nägemises, uues ajas ja uues olemises
ja nii ajast-aega.
Ajastu milles viibin dikteerib mulle elutempo
aga kui ma ei suuda ajaga sammu pidada, jään ajale jalgu.
Mina aga komistan ja kukun, sest tahan olla uues ajastus.
Aeg ahistab inimese nii kaua kuni muutume aja orjaks.
Aeg peremehetseb, sest ta oli enne inimest
aga inimene sündis temast kes on aegade algusest.
Nii ma tihkan Tema juurde, kelle nimi on 'mina olen' - igavik
Mina ka 'olen' - igaviku poeg
Aeg aga on igaviku lemmikloom

No comments:

Post a Comment